Vilka linjer

Brukar användas för att beskriva bilar men funkar alldeles utmärkt på vin med för igår smaka de jag av Domaine Bouchard Père & Fils Le Corton Grand Cru 1998, sjukt bra o vilka linjer. Ska förklara mig lite, men jag tänker mest på vilken jäkla struktur och silkeslena taniner i denna mogna Pinot Noir. Det går inte annat än att bli såld på detta och sällskapet som drack detta var överförtjusta.

Igår servera vi då inovationsrådet från Grythyttan och har inte varit så nervös sen hantverksprovet förra året. Men det gick bra och de verkar ha haft grymt trevligt, Johan Wester, vilken kille, hur rolig som helst vad han än säger på skånska och fick beröm av han med vilket var skoj då han är en person man bara sett på tv. Slutade sedan runt halv 3 då jag tog taxi hem efter en lång avslappnad diskussion med Fredrik och Per, riktigt grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback