Sova, sova o sova

Det är vad som jag gjort idag sen jag kmmit hem från skolan. Somnade direkt till ett avsnitt av playa del sol o sov sen till 4-5 på eftermiddagen, så himla skönt med tanke på att man sov rätt dåligt natten innan men beror nog mest på en konstig dygnsrytm.

Jag o Mange har på skoj pratat om att köpa in calvados och sedan göra egen äppelmust som vi blandar ihop och lägger på någon typ av fat, vi har tyvärr dåligt med ekfat och fat är oftast så pass stora så det skulle va oekonomiskt att genomföra det. Men skulle vara riktigt kul att ha gjort sin egen pommeau och se om de går o drucka utan o må illa.

Om jag får tid imorgon ska jag plugga vin o skriva något djupt inlägg om densamma :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback