Fredagmorgon

Om en timma och 35 minuter har jag tentamen för MOS 2 kursen vilket känns väldigt spännande. Jag kan inte säga att jag kan allt på något sätt men känner att jag har en bra koll på det mesta förutom lite detaljer men man kan aldrig vara helt säker för kan komma frågor på en sida som man ansåg inrelevant... Har sovit bra annars utan att vara för nervös utan det kommer nu på morgon istället, får bli o svänga fbi statoil och köpa sig cola så man kan hålla upp blodsockret när man skriver för det kommer ta iaf tre timmar sittandes i stensöta innan man känner sig nöjd och klar.

Ikväll blir det grillning och tror att jag kommer att släppa loss rätt mkt då äntligen tentaveckan är över, den har varit rolig hitintills för de känns som detta är därför man går här. Hantverksprovet njöt jag av och kommer liknande frågor som de ställde då så ska det inte vara några större problem men man vet ju aldrig vad lärarna har hittat på, har man tur så är de något av ens specialområden de ställer frågor på, man kan bara hoppas...

Återkommer om ett antal timmar och ger en känsla hur det känns i magen efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback