Familjen :)

Nu har det gått ett par dagar sen min osnälla magsjuka bröt ut. Den höll tyvärr i sig även på onsdagskvällen vilket gjorde att torsdagen oxo blev att ligga hemma och ta hand om sig själv med blåbärssoppa och massa sånt. Men hann ju med att städa visserligen och även läsa en del inför måndagens tenta som känns endå ganska bra för känner mig trygg i det jag kan, sen kan det finnas massor jag inte kan men jag tror det kommer att gå bra.

Nu är praktiken klar på PM & Vänner i Växjö med så det ser jag väldigt mkt fram emot.

I fredags kom mamma o pappa o gustav hit på kvällen för att fira mig och jag fick en fin skjorta, picknickväska med massor av innehåll och en flaska rom som pappa köpt när han var iväg.  Sedan tidigare hade jag fått pengar till mina riedelglas som jag fick hem tacke vare mina snälla vänner. De är maffiga och passade på att prova dessa med en amarone när familjen kom hit och de kände oxo den skillnaden som jag menade på fast jag visste att pappa var skeptisk så lät han sig bli övertalad efter testet.

På lördagen så var vi dels på "stan" och så blev det middag på gästis på kvällen och jag måste säga att det var mitt bästa restaurangbesök på bra länge. Det var fantastisk mat och fantastiskt värdskap och man kände sig verkligen uppvaktad och som att de brydde sig om en. Sedan var ju min familj med så jag har aldrig trivts så bra, nånsin. Sen när denna fantastiska middag med god dricka och god mat var över så var det dags att åka hem och innan dess mötte vi mina trevliga vänner Lina och Erik, kändes jätte bra.

Vi har även smakat av ost vilket blev en Brillat Savarin och en Parmegiano Reggiano, 2 fantastiska ostar, mums!

Denna helg har verkligen varit fantastisk och jag är så otroligt glad att familjen kom opp för denna vecka har varit så tråkig undantag måndan och jag har mest haft hemlängtan och mått pyton så det bedydde massor att de kom hit och jag saknar dem redan men de dröjer ju mindre än en vecka innan man kommer hem över helgen innan det är dags att fara till Växjö.

over and out

Kommentarer
Postat av: Jennie Lundberg

tack johan ;) du får köpa dig en ny design snart (a) haha :>

2009-03-23 @ 22:40:00
URL: http://jennielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback