Grattis!

Till Andreas som fyller år idag och Robin som fyllde år häromdagen. Bägge två 20 år fyllda, synd att man inte kan va hemma o fira er men de får vi ta igen sen.

Har pluggat hela dagen me jörgen o fått ihop iaf halva pm'et så de blir att skriva andra halvan på söndag men de ska nog gå ganska fort. Min datormus har länge levt sitt eget liv och jag har inte fattat varför men efter att ha vänt den upp och ner och kollat på lasersensorn så insåg jag varför. Den var full av damm så jag gjorde rent den så nu funkar den som smort igen.

Igår då så var marre, malin o mange här o vi såg hk och spelade spel. Jag vann, otroligt men sant och jag fick massor me sex, inte illa för en onsdakväll. Bjöd även ut mina kärleksmums så nu har jag bara två kvar och jag trodde inte innan jag baka att jag redan skulle va trött på dem men de är jag. Skall till o baka något annat i helgen om jag får något ryck, men vad de blir de får vi se.

Ikväll blir det en lugn kväll med antikrundan och annat bra på tvn, imorn blir det ld o se CJ dansa vidare. På lördag är det alla hjärtans dag och jag o mange är i slutfasen för planerandet och det kommer nog bli finnemang detta. Vad de blir o hur de blir lär jag återkomma med efteråt.

Nu ska ja lägga mig o sova i nån timma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback