Gott Nytt år!

Så var 2009 över och 2010 stundar och det har gått ett helt decenium sen milleniumskiftet vilket känns konstigt då de gått rätt fort och man minns mycket väl vad man gjorde då. Man gick i 5e klass och hade inga direkta tankar på vad man skulle göra i framtiden, det ända yrket jag egentligen hade i tanken var arkeolog vilket är väldigt långt ifrån det jag sysslar med nu med historieintresset sitter i och det finns mycket historia i vinvärlden vilket passar mig utsökt.

Detta decenium har kantats av både dalar och uppgångar och ja har fått en ny kusin och en brorson och tack o lov int förlorat några släktingar men det har varit tyvärr allt för många äldre från mitt äldreboende som gått vidare men har varit en ära att ha lärt känna dem.

Detta decenium har jag klarat av högstadiet och gymnasiet och börjat på universitet så man kan kalla detta decenium för fyllt av kunskap som har varit åt alla olika håll, allt från basämnen på högstadiet tll utvecklingslära på Barn och fritidsprogrammet till mat och vin i kombination nu på universitetet.

Har även varit utomlands för första gången flugit till Kanarieöarna som var just 2000 i mars och sedan har det senare blivit Prag, London och Valencia samt ett par Sälenresor däremellan.

Jag har träffart oerhört mycket folk dessa år och många av dem har jag kvar och hoppas ha kvar även efter nästa decenium har slutat.

Gott Nytt år från mig och hoppas ni får ett underbart nästa decenium och att inte jorden går under 2012 som de sägs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback