Dedikerat med stort D

Ja då vart de ännu en kväll på den berömda puben i Grythyttan. Fullt drag som vanligt för det är allt elelr inget. Kvällen började hemma hos mig där tanken var att bara ha en soft tv-kväll men när vinet kom fram så är man inte den som är den.

Detta inlägg är dedikerat till en snygg brunett vid namn Desirée.


Imorgon måndag börjar skolan igen och de känns som den redan borde ha gjort det med tanke på att man varit igång i nu snart en vecka. Skall bli riktigt skoj o komma igång igen för nu jäklar blir de fullt ös under nollningsveckorna med vå faddergrupp som kommer äga som faen, på tisdag är de middag och jag o mange är i full gång med planerandet. Kommer bli kanon!
Gonatt :>

Kommentarer
Postat av: Désirée

Hahhahaha, jag tackar för detta inlägg som är tillägnat till mig! Jag hoppas att du hade en trevlig kväll :)

2009-08-30 @ 02:59:17
Postat av: Johan

;>

2009-08-30 @ 03:03:42
URL: http://johansvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback