Ny vecka

Helgen var riktigt trevlig, i fredags blev det filmmys hos malin. På lördagen gifte sig Johan och Therese och självklart var jag på plats i kyrkan i Grythyttan, var riktigt vackert trotts det ihållande regnet. Efter bröllopet blev det middag hos Ronja och på det servera jag lite champagne, Hade först inte tänkt att fortsätta festa därifrån men så blev det iaf med lite övertalning. Jag kom igång rätt så bra och sedan kom vi till Jörgen och Linus där det serverades Calvados och Armagnac, var väldigt gott och jag kom igång änn mer. Kvällen slutade emd att jag tog en vandring runt 11 och begav mig till puben och drack ett glas vatten och ringde ellen som körde hem mig. Dagen efter fick jag höra massa roliga saker jag lyckats med och jag hade haft väldigt roligt vilket är huvudsaken.

Denna vecka ska Mange lägga upp mat och motionsschema för mig då jag ska köra Vasaloppet 2011 och måste komma i form så jag inte blir tvungen att ta bil sista sträckan. Jag ser fram emot detta även om jag innan kommer va tvär o sur men kommer ju göra gott så man får anstränga sig lite. Lär avrapportera hur det har gått på bloggen framöver.

Avnjöt precis en måltid i form av kyckling och bacon som jag koka i vin och tillsatte mjölk o tomatpuré osv o somn jag blanda i spaghetti i. Drack mjölk självklart och tog mig en knäclemacka efteråt för att få upp fibrerna. Var även på marknad idag och har köpt mig fyra påläggskorvar i form av, vitlök, älg, vildsvin och brännvinskorv.

Nu skall jag lugna ner magen lite och sedan bege mig ut i skogarna, förhoppningsvis hittar man ut oxo men de ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback