Västervik

Ja då var helgen i vvik förbrukad. på fredagen blev det släkt kalas för mig med farmor och farfar som var här och vi drack och åt väldigt gott. Vi hade otroligt trevligt och det är så kul att se att de mår bra och att de är friska o krya. Idag så var det middag hos mamma med amarone vin och mormor och morfar på besök, det var väldigt trevligt det oxo och fotbollen mellan sverige och portugal gick endå över förväntan. Hade förväntat mig att de skulle få storpisk men se där bedrog man sig.

Efter middagen och fotbollen närmade sig klockan 12 och jag hörde av simon och han var på g mot stan likt jessica så jag begav mig ner i dimman, ja den riktiga dimman. Så blev det att dra runt lite på stan och jag träffade på många gamla vänner och bekanta som jag fick ångest att jag inte hört av mig till innan jag kom hem. Men de jag spendera mest tid med under kvällen blev mina sanna vänner martin och mikael samt min kusin Robin. Vi hade väldigt roligt och det är förvånande att så mkt folk går ut en så pass väderdålig kväll men de är ju lönehelg så de är väl därför o studiebidragen flyger iväg. Och jag vill då tacka micke för de han bjöd mig på och jag kommer att bjuda igen när jag hoppas att ni kan komma där i maj månad då grillsäsongen är i full gång!

Klockan halv 3 idag så åker jag till Växjö tillsammans med erik, lisa och lilla elias. Det ska bli kul att bo där nu en månad och se hur dem har det och lilla elias som har hur mkt energi som helst. Kommer dock sakna vvik nu när man har de så färskt i minnet så de gör ont...

jag vill tacka för de fina presenter jag fått och de jag fått bidrag till att köpa för jag har investerat i en ny vit skjorta jag skall ha att servera i samt en ny svart jacka som jag kommer att ha under våren och kalla sommarkvällar.

Nu har jag inte så mkt mer att komma mer än att jag har träffat de jag vill men de finns nåra som jag gärna skulle velat träffa men som inte mjlighet funnits och vi får helt enkelt höras på msn tills näta gång då jag är i stan vilket är om minst en månad eller så, om inte så lär ni kunna läsa de här för jag lär inte vara sen med att påpeka det.

over and out vviksbor :)

Kommentarer
Postat av: jennie Lundberg

sv; ja helgen har varit jätte bra, precis som din verkar ha varit också? :)

ja, du får höra av dig så snart du kan! :D hoppas du får de kul i växjö ;>

2009-03-29 @ 12:48:30
URL: http://jennielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback