Helgen

Känns som jag tappat bloggen lite för besökarna har sjunkit i rask takt de senaste dagarna. Får försöka vara mer frekvent i mitt skrivande framöver även om jag tycker det är svårt att skriva något av värde men här kommer ett inlägg om helgen iaf.

Åkte hem från hällefors i fredags och gurra hämta mig i linköping så jag var hemma runt 4 halv 5 sådär. Blev senare en vandring mot stan i regnetför att inhandla alkoholen tills lördagen och det blev arton56 öl som var förvånandsvärt billig vilket tilltalar en student. Fredagen blev väldigt lugn med middag hemma och inte mkt mer, var extremt trött samtidigt som jag hade en sockerkick men somnade ganska snart efter jag gått o lagt mig.

Lördagen började tidigt o jag kom till robin o frida runt 12-1 och vi var där en studn och gick och handlade råvarorna inför kvällens grillning. Sedan ringde fredrika o martin och det blev minigolf med micke, fredrika, martin, robin, frida o jag vilket var väldigt roligt och gick ganska bra dessutom. började med 2 spikar så kändes oväntat bra och som den tävlingsmänniska man är så blir man ju bra mallig men sedan gick det lite upp och ner och jag var tvungen att ha en 3a på sista hålet för att slå Robins rekord på 44 slag och jag spikade den så blev 41 slag för mig totalt och en seger vilket kändes riktigt bra när man inte spelat minigolf på åratal.  

Grillningen drog igång runt 7 och blev marinerad fläskytterfilé vilket smaka ljuvligt ihop med fridas greksallad och min tzatsiki som inte snålades med vitlök i. Sedan blev det öldrickande med trevliga männsker och kvällen sluta med att jag sov över hos robin...

Dagen idag blir det att äta hos mamma men lär inte dricka någon alkohol för e bra sleten i kroppen efter gårdagens partaj. O imorn skall man klippas klockan kvart över 7 på morgon för att senare bege sig till växjö och bo där en vecka och känns konstigt att lämna allt här när man precis kommit hem. Jag börjar nu mer o mer inse att de mesta i mitt liv inte har någon logik alls utan saker händer titt som tätt och utanför står man och tittar på och vet inte riktigt vad man skall göra. Man vill så mkt o samtidigt så kommer det ut en bråkdel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback