I Växjö

Igår kväll anlände jag med buss till denna studentstad. Efter att ha blivit hämtad av min bror vid station körde han mig hem till campuset som var bland de värsta jag sett. Min första tanke var "hur fan ska jag hitta här?" bland alla husen. Var sedan och såg hockey och Kanada tog hem det välförtjänt efter otroligt bra match som man kommer att komma ihåg länge.

Idag var jag nere till stan och hälsade på PM och snackade med Fredrik o Christoffer osv. Ska bli riktigt kul att komma tillbaka och köra järnet. När jag kom tillbaka till brorsans lägenhet o han skulle på föreläsning så gav jag mig ut på vandring för att hitta till mataffären där bussen kommer gå till på kvällarna. Tog sin tid då jag först var helt ute i ödemarken och fick vända efter nån kilometer men efter att ha frågat en go gubbe på gatan så visa han mig och det visade sig att jag nästan hade gått förbi det. Blev lite ogtt käk och nu får vi se vad kvällen bär av om det blir in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback