En vecka på PM

Nu har jag varit på PM & Vänner i en hel vecka. Veckan har varit grym med en något trevande inledning men att sedan efter tat fått köra bistro i ett par kvällar kommit in i ett grymt flow där man bara dansar fram. Sitter för tillfället och är något lsiten efter en grym personalfest igår som slutade runt 1 för min del. Grymt sköna människor som var där och tyvärr torskade vårat lag i tipsrundan men vi hade grymt kul.

Läser lite i PM's stora vinlista som jag bara kan imponeras över, en jäkla massa vin av grym kvalité. Har vid ett flertal tillfällen varit nere i vinkällaren och sett mig om och kollat på flaskorna, där finns allt från Petrus 1999 till Romanée-Conti 2005 varav den sistnämda kostar runt 42 000kr. Väntar med spänning till man får prova något riktigt grymt för har fått provsmaka ett flertal bra viner och jag ska bli bättre på att skriva om dem här med vad jag gilla dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback