Börjar dra ihop sig

Nu är det exakt en vecka kvar till praktiken på PM & Vänner börjar och jag är väldigt förväntansfull inför att arbeta med Fredrik igen. Just för tillfället sitter jag  läppjar på en Fetzer Barrel Select Zinfandel 2006 (119kr) som jag senare ska ha till maten samt göra rödvinssås på till entrecote idag igen men idag så blir det potatismos till.

Kommer inom de närmsta dagarna att börja blogga på VT.se vilket ska bli oerhört kul och i den bloggen kommer jag att rikta in mig på viner mellan 70-500kr i huvudsak och kommer att presentera mina mat och vinförslag där till helgerna. Set detta som en kul utmaning att nå ut till en större grupp och hoppas på kul respons och frågor kring mat och dryck. Jag kommer att behålla denna bloggen med och skriva så ofta jag kan under praktiken.

Länk till nya bloggen kommer inom kort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback