Avatar (I see you)

Det pratas en hel del om denna film och alla som jag pratat med är så himla imponerade av effekterna så mina förväntningar innan jag såg den i förrgår var höga. och jag blev inte besviken. Fantastiska effekter och man inser nu vad HD kan göra, sån grym skillnad i effekter och det känns som man tittar rakt in i dem istället för på en platt skärm. Men det är inte bara effekterna som gör denna film bra, handlingen är iofs väldigt enkel att följa och budskapet är att vi ska ta hand om vår jord och inte skövla den samt att respektera varandra.

Jag går ifrån filmen med ett stort välmående och jag nynnar på slutlåten I see you av Leona Lewis. Redan i denna videon kan man se vilken otrolig kvalité det är tack vare att youtube streamar i HD numera. Fantastiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback