Långpromenad

Idag hade Malin och jag bestämt oss för att gå hem från hyttan vilket oxo blev fallet. Vi började att gå på vägen men sen så tyckte vi att det var ju tråkigt så vi gav oss in i skogen istället och såg vart vi hamnade och vi hade vårt äventyr för vägen blev något längre än vi hade tänkt och istället för en mil så blev de två mils promenad men det var väldigt roligt och man fick ju se andra delar av begslagen man aldrig sett förut.

Efter denna promenad som tog oss tre timmar så har de inte blivit så mkt gjort för jag somnade ganska snart när jag kom hem efter att ha ätit enklare mat. Så nu sitter man här och kollar gamla nostaligska youtubeklipp från sommarn 2008 och börjar få in somamrkänslorna riktigt.

Hittade härom dagen en skiva från när man gick i 9an ned ganla bilder och annat roligt, även en hel del roliga dokument man kunde läsa igenom om olika tankegångar och tjejer man skrev om på den tiden, men inget som jag komemr dela med mig av haha.

På vinsidan står de för tillfället ganska stilla, då jag spar pengar och där med inte lägger några stora ören där men skall de närmsta dagarna fixa iordning min vinlista som jag tyvärr glömt av då irritationen på kursen tagit för mkt tid men nu så jäklar skall jag få till den där listan och presentera några av vinerna här på bloggen för er som vill läsa om dem.

Trevligt att se att de finns de som läser min blogg trotts att jag inte varit så frekvent i mitt uppdaterande men jag skall skriva en hel del de närmsta veckorna både för er och för min skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback