Komplicerat

Detta börjat bli komplicerat för jag kan inte få tankarna att gå ihop. Känns som de e rassel på tråden och de flyger tankar från här och var vilket gör de svårt att fatta ett beslut. Ett virrvarr helt enkelt som jag får ta veckan på mig att lista ut. Kan dra lite kort om gårdagen, var hos mange o käka god mat och såg på trollkarlens hemligheter som egentligen är så jäkla B men endå roas man och skrattar åt hur lätt de egentligen är. Som när han ska flyga så är de en stor lyftkran bakom, är ju så jäkla uppenbart, menar vem tror att han svävar... Där borde förrästen jämställdshetombudsmannen ta sig en titt för är  bara massa sexiga 19åringar med sillisar alternativt de tunna som får ligga o gömma sig i lådor... gillart int men endå kollar man.

Tacka vet jag hells kitchen och the f word, där har vi kvalitéts tv och bra matlagning mot den där dramatenskådisen som jag inte kommer på namnet på, skulle ju inte vilja ta en tugga av hans käk alls när man ser hur han slafsar med råvarorna.

Börjar bättra på min allmänbildning om te o kaffe nu för te har bara varit earl grey o  grönt te för mig men finns ju en jäkla massa sorter så de blir att försöka prova sig igenom den djungeln med. te är ju endå nyttigt så de bryter inte mot mitt nya nyttiga leverne som jag börjat på idag med att spela badminton och lit annat.

Men till helgen tänkte jag passa på att motvisa myten om at tde endast skall va vitt vi9n till fisk genom att köpa lax tror jag de blir, har inte riktigt bestämt mig men de får nog bli det som jag tillreder på något sätt och sen provar ett lr två lätta rödviner till.

Men nu ska jag fundera vidare och se om jag kan lösa ut någe av de trådar som svajar i huvet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kanske Per Morberg? Dramaten-kocken som du snackar om..:P

2009-01-28 @ 16:48:00
URL: http://jessicahag.blogg.se/
Postat av: Jnilsson

SV:

Stämmer alldeles utmärkt :P

2009-01-28 @ 18:50:28
URL: http://johansvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback