Tungt i spåret



Blev en tur på spåret idag och jag kom inte lika långt som jag hade hoppats. Efter att ha suttit under hela förmiddagen och kollat på reprisen från igår när Hellner, Olsson och Södergren gjorde en fenomenal insats som resulterade i guld, brons och en tiondeplats var jag otroligt inspirerad att ge mig ut i spåret. Ganska snart insåg jag att jag varken är en Hellner, Olsson eller Södergren då det var väldigt motigt, hade otroligt trögt i spåret då jag efter varje kilometer fick skrapa av skidorna då de fastna en massa snö. Var helt slut efter 7,5km och grymt besviken men man har ju inget vallateam haha men var nog inte där felet hängde dock. Bara att ta nya tag imorgon alternativt tisdag då det snart endast är ett år kvar till min vasaloppsdebut 2011.

Idag blir det att slutplugga inför tentan imorgon i Organisation och ledarskap en hoppas på att det går bra då jag hamnat i någon slags lugn. Passar även på och läser lite bra vinbloggar som exempelvis:

Fredrik Horns blogg
Chefsommelier på PM & Vänner och SM vinnare 2009.

Mischa Billings blogg
2009 års vinprofil i Sverige och den mest inspirerande av våra föreläsare.

Miguels blogg
Otroligt vinkunnig förstaårs sommelierstudent  i Grythyttan.

Nu ska jag ta mig en kopp varm blåbärssoppa och en skön dusch.
Tills nästa gång, drick gott men med måtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback