tentaveckan över

Så var tentorna över för denna kurs. Kändes bra i magen efter tentan men ska inte jubla förens jag har resultatet i handen. Igårkväll blev det överraskningsgrillning för Janni som tyvärr ska flytta hem men kommer säkert tillbaka o hälsar på goppas vi. Jag o Sanna bestämde oss för att hitta på nå kul så vi drog igång de o satt o planera lite kvällen innan och på dagen igår och jag tycker det blev väldigt, väldigt lyckat! Fram mot kvällen insåg jag att jag ahde för lite på mig så det blev att packa in all disk och ge sig vidare till Alexandra där det var singstar o fortsatt festande. Ät sådär lagom nöjd med min sånginsats men gick hyfsat och Jag slog Sanna i låtem "kom hem" med Barbados, en sån låt som alla kan men inte erkänner det.

Det är skönt att tentorna ör över men det betyder inte att man slutar läsa för det för man kan aldirg bli fullärd vilken e en tjusning i de hela och så att man är förberedd inför kommande kurser. Är ju i full gång att plugga in parkers 100p lista nu som jag utökat med ursprung och druvor. Intressant så in i sjutton men gäller o va lite skeptisk då han gillar framförallt fylliga stora viner och då kan lättare kvalitétesviner falla åt sidan. Men det är ju inga skitviner på den där listan såkul o bredda sitt vinutbud om man skall namedroppa.

Idag blir det inflyttningsfest hos alexandra, ska bli skoj även om jag kommer ta det något lugnare ikväll än igår men ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback