Morgonblogg

Nu sitter man i skolan igen o väntar på att kickoffen till debutant skall ta sin fart. Ska bli skoj att äntligen dra igång detta projekt och se vad det blir av det. Lokaltrafiken är alltid så snäll emot en när man måste vara i skolan minst en timma tidigare innan man börjar men man ska väl inte klaga, finns alltid de som har de värre som min käre gamla kollega sa.

Vad ska man ta upp för djupt ämne idag då? Ulf Larsson aka Söndagsöppet är död var jag inne och läste nyss vilket jag tycker är väldigt tragiskt då han kändes som han var i sitt esse för 10 år sedan och nu försökt ta upp sin karriär något smalare och nerbantad som jag tror tog väldigt hårt på hans kropp och han verkade inte må så bra trotts att han alltid hade ett leende på läpparna. Vem minns inte blåsningen när han blåste svenska kändisar, på den tiden var det riktiga kändisar som hade gjort något o inte som idag när man blir känd bara man lägger en spya i tv. Världen går verkligen frammåt, or not. Tacka vet ja 90-talet, hoppas de kan ställas lite krav snart och att folk inte är så lättköpta utan vill ha kvalité före nå populistiskt skit som håller i en kvart men blir uppmärksammat så in i knäcken...

Vi få se när denna dag slutar för det känns som de kan bli allt från klockan två till klockan 10 ikväll. Vi får la se hur de blir med det så återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback