Lördag



Väldigt lyckad lördag må jag säga som inte sluta förens nu. Det började med att jag o mange tog en ale hemma hos mig innan det bar av till hyttan där Sanna välkomnade oss och vi kröka på lite till. Sedan blev de klassfest med sommeliererna och gott folk där man fick presentera sig och självklart göra reklam för vackra västervik aka ostkustens pärla. Sedan blev de tebax till sanna me lit goa snittar o mys för at sedan dra te puben o dansa loss o sen tyvärr hem igen men där möttes vi av alexandra som välkomna oss me film o glass, kalasgott verkligen och tack för muffinsen!

Detta inlägg är fullt med stavfel och dedikerat till alla jag tycker så mkt om!
pöss och godnatt, deta är ett såkallat fylleinlägg men endå menat seriöst.


Var även marknad idag där jag inhandla två stycken vvikskorvar, e nästan så man får hemlängtan men fyfasen så gott de är!!!!!!!!!!! I'm in lööv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback