faddermiddag

Igår var den efterlängtade faddermiddagen. Jag och magnus blev väldigt imponerade över vad våra fadderbarn presterat i form av, värdkap, mat och dryck och vi hade fantastiskt trevligt och kvällen tog slut allt för fort men det var kul så länge det varade. Nu har vi offeciellt ingen faddergrupp längre men vi har bestämt oss för att fortsätta träffas i gruppen för vi trivs så bra ihop, iaf enligt mig själv. Vi har fantastiska fadderbarn och jag hoppas att ni verkligen känner er välkomna till hyttan för vi känner oss väldigt välkomna tillbaka tack vare er också ska ni veta så ni har betytt en hel del för oss. Nu på lördag är de klassfest så de blir de nästa upptåg, imorn får vi se vad som händer och under nästa vecka skall de hända annat kul så vi får la se vart åt de bär.

Sitter nu o funderar o funderar, känns som man kaosat lite idag mentalt men känns endå som de rer sig, man får itn göra problem av sådant som endå inte är nå problem så e bara fortsätta köra på o se vart åt de bär då de inte är värre än att de kan gå åt helvete men vad gör de om ett par dagar, kommer redan va glömt o förlåtet.

Vi hade cigarrprovning igår med vilket var ett helt nytt spännande område för mig, jag har tyvärr svårt att verkligen uppskatta cigarrer men de var en häftig och intressant upplevelse att röka en riktig cuban. Idag blir de en långpromenad med min vän malin och sedan blir det säkerligen någon film frammåt kvällskvisten me mange o marre oxo för att runda av kvällen och ha en del djupa diskussioner som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback