Dag 2

Sitter och tar igen mig efter ännu ett pass. Idag blev det upp till hurtigtorpet och springa uppvärmning plus 5km, är rätt nöjd med tiden på knappa 20 minuter till skillnad mot igår då det blev 2,5km på 11minuter. En klar förbättring tycker jag själv och känner att jag har mer att ge. Efter springpassen har det blivit mer allmän fysträning i form av armhävningar, situps, hopprep och rygglyft. Känns bra att komma igång även att man känner sig trött innan men nu efteråt känns det skönt att sitta med ett glas blåbärssoppa i handen och känna att man har gjort nytta.

Idag kommer det bli att städa lägenheten då den är bra dammig och moppa av allt så de blir rent o doftar gott här hemma. Det blir även att ta sig en titt på ekonomiböckerna så man får ett bra hum om vad de handlar om. Maten idag blir en mustig köttfärssås och ris. Ikväll ska jag försöka somna i bra tid så man har en bra dygnsrytm så man inte sover till elva om dagarna i snitt.

Nu ska jag duscha o fräscha upp mig och ta en bulle för att få tillbaka de jag har förbrännt då jag gör detta för att bättra på konditionen och inte gå ner i vikt, snarare tvärt om.

Till Lelle:
Recept på Amaronerisotto

Kommentarer
Postat av: Lelle

Tack för receptet. Smaken av Amarone låter spännande att prova. Återkommer med utlåtande när jag smakat på det hela vilket sannolikt blir på torsdagskvällen 15 okt, då jag får gäster.

2009-10-06 @ 20:58:21
Postat av: Lelle

OjOjOj vilket glädjebesked att du balanserar drycker av olika slag med nyttig träning av kroppen :)

2009-10-06 @ 21:01:48
Postat av: Lelle

Vi ses i skidspåret i vinter o förhoppningsvis i Vasaloppet 2011. :)

2009-10-06 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback