Städdag

Som ett måndagsex känner jag mig idag, får inte allt för mkt gjort o de jag gjort blir halvdant i form av städning och diskning. Men får lbi en uppryckning mot kvällen då de skall va undanstökat o någorlunda rent här hemma. Får bli och ta kvällen till att ta tag i läsningen av alla de böcker vi har som vi skall kunna till tentan i slutet på mars.

Har börjat räkna ner nu mot min födelsedag men känns inte så speciellt att bli 21, visst foppa o allt de där men man blir bara äldre och var ju på 30 årsfest i helgen o man e ju snart där. Men man ska int klaga man e ju ung.

Såg till min förvåning när jag sökte lite på systembolagets hemsida att försäljningen av Amarone della Valpolicella Classico 2004 startar idag så de blir att gå ner och beställa en sådan och lägga i skåpet tills sommarn iaf, sen får vi se, kan ju bli så att den går åt vid ett annat tillfälle det är sånt som märks.

Skall hinna me o baka kokoskakor eller bollar lr va de kan heta senare idag med så de e en del på schemat men de får ta den tid de tar, vi har en ganska soft vecka nu med nåra få föreläsningar o studiebesök på Bredsjö och lite så och sen är vi lediga på fredag så man har inge o skylla på om man inte ksulla hinna med läsningen, ja de skulle väl vara snön för den är mest i vägen nu när de går mot varmare tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback