idiotidéer o övernattning i hyttan

Var en mkt trevlig 30 årsfest igår, tack Johan. Tyvärr drog jag på mig en dryg huvudverk som förstörde halva källen från 11 o frammåt men de var som de va... Men iaf sen så börja de hända saker när de andra drog mot puben fick jag idén att försöka ta mig hem på ett eller annat sätt. O dumsnål som man är ibland så tänkte jag att jag skippar taxi o går hem i 10 minusgrader. Kom inte så långt som tyur var, eller nån kilometer eller två så insåg jag att detta kommer inte att gå så jag vände om igen och styrde min kosa mot hyttan igen. Gick till puben o värmde mig lite och mötte upp lite folk jag varit på festen med. Som tur var så ordna de sig med sovplats oxo så tack tjejer, tur att man har er : ) och de är inte kul att väcka en vvikare klockan 4 heller...

Men jag sov underbart och var hyfsat nykter o gla när jag vakna runt 10-11 och gick o hörde hur de var me tjejerna som var bakis o såg på film. Tackade för mig o begav mig mot bussen som tog mig hem runt 12 halv 1. Så idag har jag tvättat o stekt på kycklinglår och kokat mig lite ris, enkel mat på en enkel söndag fick de bli.

Har kommit underfund med min favoritlager just för tillfället är Heineken vilken är mkt trevligt och prisvärd. Skall prova o köpa en 75cl öl för 180kr bara för o testa denna månad, den är ju italiensk med vilket vi gillar väldigt väldigt mkt!

Är ledig imorn så har ingen brådska o sova alls. mange kommer över sen så vi ska se scarred på mtv, titta på egen risk...

O Grattis till Micke som fyller 20 idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback