Hemfärd

Igår var en underbar dag, kanske inte de bästa vädret men endå kändes bra från start. Var något närvös inför mitt hantverksprov och dekanteringsprov så jag bestämde mig för att tro att jag kommer att misslyckas mer eller mindre.

Men så vart inte fallet för jag fick VG på dekanteringen och G på hantverket så jag är supernöjd och gav mig själv en Chateau Laguiole öppnare för 1500kr. Den är så jäkla fin!

Sedan blev det middag hos marre med malin och mange oxo och det var mkt otroligt trevligt. Tyvärr fick mange dra hem då han har hantverksprov idag men vi gled över till malins hus o fortsatte de trevliga. Det blev en kväll med mkt skratt och det är något man kommer att sakna nu när man är borta i en månad så känns lite trist men får man ta igen när man kommer tillbaka då det blir fullt drag igen.

Idag så åker jag hem klockan halv tre o är i vvik runt 8-9 sådär och känns lite konstigt för är inte så att jag längtar hem men ska bli förbannat kul endå så vill ni hitta på någe freda eller lörda så är jag på! På söndag så åker jag till brorsan i Växjö.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback