21 år o sjuka

Då fyllde man år igen. 21 en ålder som endast innebär att man får hårdare straff vid brott men annars äre varken mer eller mindre. Förra födelsedagen så var jag på Korallen och mådde mkt bättre än jag gör nu, då jag hamnat i nån magsjuka som inte vill ge med sig alls. Blev hemma igår då jag var totalt utslagen och satsade på att åka till skolan idag men kände redan på bussen att det var fel beslut... Så blev att prata med Lööb och sedan ta nästa buss hem igen.

Jag vill tacka mina vänner Mange, Malin, Marre och Jessica för i måndas, tyvärr fick jag avbryta firandet klockan 11-12 då min magoro jag känns under hela dagen sattes i spel rejält om man säger så. Men jag är oerhört tacksam över det ni anordnade och som sagt det var första gången någon anordnade en fest endast åt mig så jag var och är mkt rörd. :)

Idag hade jag sett fram emot att genomföra restaurangen i skolan då jag läst in mig på menyer och ostar men får satsa på att jag fixar de imorn istället för de blir inte alltid som man tänkt sig.

Får se de positiva i att jag kanske för en gångs skull kan börja arbeta ner diskberget sen i söndas. All lycka itll mig... Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback