Livsnjutning

De senaste dagarna har jag knappt varit inomhus. Vädret är fantastiskt och man får nästan dåligt samvete när man sitter inne i denna värmen. Den enda anledningen skulle vara att man är på väg att bränna opp sig men det är ju sommar så de hör till...

Igår blev en heldag, började på morgon att vandra ut mot korpa där bestämt me systrarna hag att vi skulle dit och blev att vara där hela förmiddagen och sedan vandra jag mot midgård för att plocka opp frida för en glass på stadens gator. Otroligt gott i sommarvärmen, senare åt vi mat och på kvällen blev de tennisen. Allt avrundades med en kall öl på sahara, helt fantastisk dag som fick att uppskatta allt :)

Igår bestämde vi oss för att vi skulle springa ut till korpaholmarna och för er som inte känner till de så sprang jag från brevik och ut vilket e cirka 8km minst i varierad träng. Frida hängde med från sig och vi höll ett jäkla bra tempo för jag var bra trött när vi kom fram och det kommer bli ett antal rundor i sommar. I eftermiddag blir det tennins o grejer o sen får vi se vart kvällen tar vägen...

Imorn blir de att ut i skärrgården och njuta, älskar att segla, får en verkligen att koppla av i kropp o själ. Kommer där med stänga av mobil o allt bara för o koppla av o njuta vad naturen ger. Mår så himla gott o vinner jag bara på tennisen skall de nog bli ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback