torsda

EN konstig dag från start, började med att jag trodde elen gick vid klockan 10 imorse och tog bussen till skolan i förhoppning att den kommit tillbaka när jag kom hem. De lyste i trapphuset och överallt annars så jag tänkte att det funkar väl hos mig med, men inte... Det var en propp som hade gått kom jag o mange på efter mkt skruvande i proppskåpet. Som tur vad större jag på malin i trapphuset och hon var snäll och lät mig låna en av hennes proppar som passade utmärkt.

Men annars idag har vi haft hantverk och lekt lite restaurang och dukat o haft oss. Men nu är jag så hungrig så jag gör enkel mat idag och imorn blir de lite mer avancerat :>


Krya på dig mormor :)

Kommentarer
Postat av: Jennie Lundberg

SV; okej då får de bli så :) ett tag iallafall ;p haha

2009-01-29 @ 19:38:01
URL: http://jennielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback