Tillbaka i skolbänken

Dagen började med att som vi redan bestämt igår att åka in till hyttan och pela lite badminton jag o mange. Jag fick storstryk som förväntat men var riktigt roligt och känner av värk i muskler jag inte visste att jag hade. Men iaf... Var och hämtade ut tentan i livsmedelshygien oxo och det gick åt skogen.. Missade G med 2,5 poäng, men var ganska väntat för visste att jag låg på gränsen och kunde ha gjort det mycket bättre. Så blir att sätta sig me kompendiet igen för att löäsa på de än en gång och man får ju se de positiva att man faktiskt lär sig mer om man får göra om de än om man gör de bara en gång, repetion är inlärningens moder ni vet som de vi lärt oss vi som gått BF.

För att dränka denna djupa sorg vi hade eftersom mange också missa me nån poäng så satte vi oss på kringlan och eftersom jag är så nyttig av mig så blev de kaffe och smörgås som jag tyckte jag gjort mig förtjänt utav. Resten av dan blir nog ganska lugn, ska ner och köpa kuvär sen om jag får tid lr vill ta mg tid och skicka ner en sak till hemorten, men får se om jag ska pilla lite mer på de : )

Imorgon börjar två veckors sensorik som ska bli ja, vi får se hure blir, kan bli hur som. På förhand känns det ganska trist men de kanske finns mkt intressant i det s om man inte har koll på...

Menmen, nu skall jag lägga mig och plugga på lite om kaffe och även ta mig en kopp till tror jag. Kommer fler inlägg till kvällen, bye so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback