Söndag

Bloody sunday heter de ju men denna söndag kan nog bli riktigt bra!
Vaknade runt 11 och åt lite frukost samtidigt som jag kollade på skidåkningen på svt. Sedan så har de blivit att gå ner till Billige Niklas med Mange för att försöka hitta en ny mjölkskummare men helt utan resultat. Blev även att gå förbi ICA men även där kammade jag noll. Men blev lite mat till veckan så man överlever den med.

Har bestämt mig nu att satsa på mig själv lite de närmsta veckorna genom träning och nyttig kost som jag ska försöka hålla så man tränar opp uthålligheten i armarna inför kommande servering och självklart ha någe att visa på stranden sommarn 2009 haha. Men vi får se hur det går med det, här är några av punkterna jag asatt opp:

Max en flaska vin i veckan < Vin innehåller mkt kalorier.
Äta mer sallad och nyttig mat.
Dra ner på grädden i maten.
Börja springa/åka skidor 3 gånger i veckan.
Köra hemmaträning varje dag. dvs armhävningar, rygglyft osv...
O lite annat.


Men ikväll blir det inte så värst nyttigt då jag ska laga mat me mange lr han ska laga mat och jag tittar mest på. Det blir hemmagjord pasta med fetaost och spenatfyllning med kyckling och tomatsås som jag hört nu men han kanske kommer opp med någon förändring senare vad vet jag... Men gott ska de bli i vilket fall!

Men nu ska jag göra mig en kycklingsaallad, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback