Ny design

Som ni ser har bloggen fått ett nytt fräscht utseende och det är inte tack vare mig utan Jennies (hennes blogg) förtjänst som har suttit halva natten och pillat så det skulle se inbjudande ut. Jag tycker att hon verkligen har lyckats fånga det jag ville ha och det bloggen skulle utspegla för läsaren och jag är nu skyldig henne en stoor tjänst som jag jobbar för fullt på :>

Nu är det fredag och ännu en ledig dag vilket gjorde att jag vakna klockan ett, alltså precis nyss. Kan ha berott på att jag somna runt 4-5 imorse kanske efter att jag väntat oppe när Jennie pilla o dum som jag är tog jag en kaffe allt försent så koffeinet var på topp så järnan var piggare än kroppen var.

Men vad händer idag då? Jo skall ner till affären och handla lite go mat, skriva några CV och skicka in till olika sommarjobb, senare blir det nog att se lets dance o heja på Carl-Jan RING! med någon granne eller så, alternativt åka in till hyttan och se det men de blir nog kvar i Hället så fåre bli hyttan imorn där jag hörde att de var fest. Måste bara fixa sovplats där men de får lösa sig, Men om nån nu läser detta som vill erbjuda mig en sovplats (är inte kräsen) så tackar ja o tar emot.


Kommentarer
Postat av: Jennie Lundberg

aw vad söt du är johan :]

puss påre!

2009-01-25 @ 16:34:10
URL: http://jennielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback