freda

då vare freda igen och de börjar få en allt mindre betydelse för att förr så vare fest så fort fredan stundade men idag så är det en dag som all andra, varken mer eller mindre. Dagen börja med att ta bussen runt 7 tiden in till hyttan och vänta på lektionen som började vid 8. Ganska segt var de för man var både trött och hungrig och ville bara åka hem...
Sen när klockan äntligen var 12 så sluta vi och det blev att åka hem o steka på rejält me raggmunk och trycka i sig till tonerna av Beatles - All you need is love. Sedan somna jag gott och vakna inte förens runt 7 tiden

Sdan dess har jag avnjutit en Irish coffe samt sett på ld och CJ som nu klar sig vidare, han börjar ju faktiskt röra på sig och i takt, mkt imponerande.

Så summan av detta blir att de inte blir någon speciell mat idag utan de får bli imorn liksom baket med, jag o mange är oxo i full gång med att planera för den 14 februari som kommer bli mkt kul. Har lite planer som vi ska sätta i verket och förhoppningsvis blir de nöjda o glada.

Imorn skall jag göra helstekt kotlettrad och till de blir det nog en god italienare i form av en ripasso alternativt en Vallpolicella classico av Zenato.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback