Tar tid innan det kopplar

Som elektrikern sa.

Ibland är det rätt underhållande att tävtta bilen, framförallt när man är i kul sällskap. För folk utanför verkar vi säkert som idioter men vi har rätt roligt. Magnus är här och ska lära mig laga en äkta carbonara och till det blir det en riktigt god ripasso från tillverkaren Luigi Righetti. Kommer passsa utmärkt ihop med carbonaran skulle jag tro.

Igår var det hantverksträning och vi dukade och serverade och använde varma tallrikar vilket sket sig för min del då jag till slut fick kramp i armen och blåsor på handen men de e bara härda sig och försöka förlänga fingrarna.

Dagens lärdom är att avfettningsmedel är inge bra o andas in då man blir riktigt hes...

Kommer med utlåtande om maten frammåt kvällen.

10 dagar kvar till middan, de enda ni får veta är att de inte blir skaldjur, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback