melodifestival osv

Kom nyss hem från malin o ha sett melodifestivalen o spelat lite roligt tvspel även om jag var totalt jäkla värdelös på det. Men är ju bra på mkt annat som jag säger. Men har haft en allmän konstig känsla under dagen och jag kan inte riktigt komma på vart den grundar sig ifrån men jag är väl inne i någon typ av period just nu antar jag där jag tänker allt för mkt.

De där me schlager har jag inte förstått mig på riktigt för att alla låtar var kassa förutom pride-fisco låten av alcazar som endå var okej. Petra mede som jag innan trode skulle förstöra programmet lyckades med yttersta skicklighet hålla ihop programmet och göra de halvkul samtidigt. Sen ogilalr jag att det är en nationell jury som ska med och tycka, jag menar litar vi inte på vårt svenska folk som skall rösta fram den låt de gillar? Det är ju endå musik det handlar om och ett subjektivt tyckande och inte vad en jury tycker skall vinna, skärp er!

Skulle inte tryckt i mig de där sista kakorna känner jag nu då jag har ont i magen och kakorna har nästan trängt opp i halsen och därflör var jag "redan" tvungen att gå hem för jag kände att jag måste ha vätskepåfyllning.

Men nu måste jag sova då klockan är tre på natten och jag måste ha hyfsad koll på dygnet me tanke på att vi måste åka till stockholm på måndag runt 4-5 sådär. Men de löser vällan sig....

Gonatt gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback