Kärleksmums och CJ

Gårkvällen blev mkt trevlig med goda kärleksmums och trevligt sällskap. Läget försämrades inte direkt av att Carl-Jan dansar vidare i Lets Dance. Ikväll blir de melodifestivalen men har inte riktig koll på vad eller vilka som skall vara med. Men hon petra mede som jag tycker är klart överskattad som ska ha pausunderhållningen och blir väl ett försök att efterapa björn gustafssons succé förra året.

Kom precis in från att varit ute o gått med mange och kollat läget vid skidspåret och de måste till o bli en runda där snart, tisdag blir det nog för då är man ledig. Skall prova att marinera fläskfilé i mörkt öl semnare och låta de ligga tills imorgon och se om de tagit åt sig någon smak. Men blir nog inte att sova hemma imorn för sover nog i hyttan så vi kan åka direkt till stockholm på måndamorgon.

Känns inte osm jag kommer på nå vettigt o skriva så får se om de kommer någe senare.

Kommentarer
Postat av: Lelle

Petra Mede var ju en fullfjädrad allt-i-ett person som höll ihop programmet suveränt med läckra kläder som byttes till varje låt samt att hon skämtade till det hela emellanåt. Hon blev en bra kombination av förra årets radarpar Luuk-Gustafsson, eller!?

2009-02-07 @ 22:55:33
Postat av: Jnilsson

SV; Jag trodde innan att de skulle bli en efterapning men hon imponerade håller jag med om. Hon gjorde sin egen grej men sketchen från gbg kan diskuteras för den var inte ens rolig.

2009-02-08 @ 02:59:34
URL: http://johansvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback