Gött mos

Blev en väldigt kort dag i skolan idag. Tänkte va lite smart så tog 8a bussen så jag kom 10 minuter sent istället för att komma 50min för tidigt men de sluta med att vi kom 20 mins sent och man har ju lärt sig att "kom i tid eller kom inte alls" så väntade på att rasten skulle infinna sig. Efter en 30 minuter föreläsning så var de slut sen och tack vare att min polare i min pmgrupp hade förberett så mkt igår så hade vi inge mer att göra. Eller ska skriva någon sida om prästost senare idag alternativt i helgen.

Idag blire "flasksprängning", se om jag har några ögon kvar sedan. Blir även att tvätta, trodde vi hade bokat tvätttider imorn men de var tydligen idag vilket egentligen inte gör någe för vi är ju endå lediga. Ledig imorn oxo så ska bli gött :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback