Ekologiskt

Idag gjorde jag något som förundrar mig lite men jag kan inte låta lbi att va lite stolt med. Jag handlat en massa ekologiskt, med mer eller mindre eftertanke så köpte jag kravmärkt sylt, krossade tomater och vin. Kostar kanske ett par kronor extra men man stödjer ju något som håller i utvecklingen .

Blev lite misslyckat igår då mitt mkt vackra bakade bröd var torrt som fnöske och smaka därefter och sprängningen blev ingen då jag antagligen inte vågade ta i med tanke på att de var glasflaska jag handskades med och ville undvika olyckor. Men det blev kock sm på kvällen med mange, malin o jessica vilket var mkt trevligt och sedan såg vi saw V vilket var bland de sämsta jag har sett för den var inte alls lika psykologisk som de tidigare och dåliga maskiner och alldeles för mkt drama.

Men idag blir de nya tag med annat bak då jag skall göra kärleksmums ;>
får se om jag lyckas bättre denna gång och får se vad som händer frammåt kvällen men vi blir nog här och ser Lets dance där CJ kommer dansa loss och ta sig vidare så glöm inte bort att rösta!

Dagens undran, Vad kom först till Sverige, vinet eller vindruvan? tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback