Coolt

Vakna runt 3 av att någon granne rykt ei dörrhantaget och lite besviken att jag inte fick sova till kvart över som jag tänkt gick jag upp och gjorde iordning mig för dagen i sthlm. Klockan blev sedan kvart i fem då johan hämta opp mig o sofia för att bege oss mot arboga där vi skulle byta till sthlm. Resan var lugn och behgalig och när vi väl kom fram så var jag helt lost, jag går inte riktigt ihop med storstäder då mitt lokalsinne är nån helt annan stans, Men vi hittade fram till regeringsgatan där vi skulle prova riedelglas med olika viner och här blev de wowfaktor ordenktligt. För vi provade 5-7 glas med olika viner och jag trodde absolut inte ett glas kunde påverka så mkt som det gjorde, för både smak och doftkaraktär förändrades helt. Doften kan jag förstå men smaken är för mig ganska olöst.

Senare begav de sig av till en fiskrestaurang där vi skulle inta måltiden. Är väl inge hejare på fisk men det var okej... Sedan blev de nationalmuséum för att lyssna på en guide som lät som arne waise på ett behagligt sätt vilket gjorde det trevligt och intressant att lyssna på.

Sen var de slut på resan och jag passa på att inhandla lite vin på systemet vid station innan vi tog tåget till arboga. Sedan var alla rätt så hungriga såre fick bli mcdonalds där vi blev kvar ett bra tag, men vi hade himla roligt och disskussioner som kunde tolkas om helt men eftersom vi var på mcdonalds så sa vi inga sånna ord...

Det är inte korven man blir tjock av, det är såsen


Imorn är man ledig och då blir de att soova ut och städa o annat kul. skall se om ja kan fixa nåra bilder ev tills imorn får se, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback