30årsfest

Igår hände det som man länge fruktat... CJ åkte ur lets dance och kan inte alla bara låta lbi o rösta på elisabeth lr va hon heter, går mig på nerverna och skönt tat man slipper se på ld längre då cj var den enda anledningen. Men maten igår blev kanon och den gifte sig med vinet vilket jag hade oxo hoppats på. Blev o se Tenacious D Pick of destiny sedan innan de var dags att dra sig tillbaka.

Idag så är det 30årsfest på schemat för Johan K fyllde 30 i veckan som skall firas och har inhandlat en liten present idag som jag hoppas kommer smaka väl. Kommer att slagga i hyttan inatt med på en soffa hos johan för att lokaltrafiken lämnar övrigt att önska i dessa delar av landet. Skall försöka att inte föra om samma bedrift som senast jag var i hyttan då jag decka runt 9-10 i en poalres soffa där o mådde allt annat än bra när jag vakna upp. Men man var ju ung o dum sådär 2008...

Nu har jag precis tryckt i mig ett skrovmål som jag förhoppningsvis står mig på hela kvällen, får väl ta en macka innan jag drar så man har en bra botten o stå på. Men skall börja värma opp snart o tat i lugn i ro o inte allt på en gång som de annars så lätt kan bli när man har för bråttom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback