I Västervik

Idag kom jag hem tll den snöklädda staden Västervik. Till min förvåning var det mer snö här än i Hällefors konstigt nog men de är väl klimatöfrändringarna haha. Idag har jag inhandlat Champagne till nyår i form av Henriot millésimé brut 1996 som jag har planer på att avnjuta tidigt på kvällen så man kan smaka av den då man fortfarande har smaklökarna i behåll.

Att komma hem innebär vila men i dagarna före jul ska jag hinna med att besöka äldreboendet Korallen och hälsa på de äldre och se hur de har det. Sedan ska det inhandlas julklappar, skrivas på PM i form Vin & Sprit import. Blir även att träffa släkt och vänner och planera upp både juldagen och nyårsafton.

Återkommer med inlägg närmare jul och på självaste julafton kasnke en sillinläggning. Lite av min egen humor men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback